poniedziałek, 12 stycznia 2015

"Skarby" z ebay. Ciekawe linki


Hej,

lubię poszperać czasem po eBay, w celu znalezienia ciekawych alternatyw. 
Mam świadomość, że rzeczy te, które wam pokaże są z Chin, i z jakością też może być problem - ale wcale nie musi!


Z resztą nie wiem czy wiecie, ale większość rzeczy pochodzi właśnie stamtąd. Nie ważne jaką matkę mają przyszytą. 
W sumie jest to dobra jak i zła wiadomość. Bo czemu płacić za coś więcej, jak niczym się nie różni od innego, kupionego gdzie indziej i taniej. No prócz tej metki, oczywiście :)



Tak więc, ostatnio pokusilam się o:





• • niebieski sweterek z ciekawymi szydelkowym wykończeniem jednego z ramion link 










• • zielony oversize sweterek link









•  • pokrowiec na mój telefon. Przedtem byłam jakoś anty nastawiona do tych pokrowcòw z magnesem, wyglądających jak małe portfele, ale wszystko się zmienia! Ja również, więc daje szanse, zwłaszcza że jest taki uroczy wzór w sowy małe ;)







•  • właśnie zaczyna mi się kończyć pasta do zębów. I zaczynam ta walkę z wyciskaniem jej z tubki. Więcej chyba nie muszę mówić. Jak zobaczyłam od razu zamówiłam. Doczekać się nie mogę!
Wyciskarka do tubek! Wygląd ust - nie wiem czy to ja, ale prowokujące lekko
A może tylko zjada moja pastę ... link






•  • opaska do włosów link  kombinuje ostatnio z włosami, bo ilez można chodzić w tych samych najłatwiejszych fryzurach? No ile.










Mi się podoba, i się doczekać nie mogę.

A wy znaleźliscie i daliscie się pokusić na cos?
L.

1 komentarz:

  1. Прованым намйе пронате онтект
    Прованым men\'s titanium wedding bands намйе пронате онтект titanium earrings titanium trim hair cutter Прованым titanium build намйе пронате babyliss pro titanium straightener онтект

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...