poniedziałek, 12 stycznia 2015

"Skarby" z ebay. Ciekawe linki


Hej,

lubię poszperać czasem po eBay, w celu znalezienia ciekawych alternatyw. 
Mam świadomość, że rzeczy te, które wam pokaże są z Chin, i z jakością też może być problem - ale wcale nie musi!


Z resztą nie wiem czy wiecie, ale większość rzeczy pochodzi właśnie stamtąd. Nie ważne jaką matkę mają przyszytą. 
W sumie jest to dobra jak i zła wiadomość. Bo czemu płacić za coś więcej, jak niczym się nie różni od innego, kupionego gdzie indziej i taniej. No prócz tej metki, oczywiście :)



Tak więc, ostatnio pokusilam się o:





• • niebieski sweterek z ciekawymi szydelkowym wykończeniem jednego z ramion link 










• • zielony oversize sweterek link









•  • pokrowiec na mój telefon. Przedtem byłam jakoś anty nastawiona do tych pokrowcòw z magnesem, wyglądających jak małe portfele, ale wszystko się zmienia! Ja również, więc daje szanse, zwłaszcza że jest taki uroczy wzór w sowy małe ;)







•  • właśnie zaczyna mi się kończyć pasta do zębów. I zaczynam ta walkę z wyciskaniem jej z tubki. Więcej chyba nie muszę mówić. Jak zobaczyłam od razu zamówiłam. Doczekać się nie mogę!
Wyciskarka do tubek! Wygląd ust - nie wiem czy to ja, ale prowokujące lekko
A może tylko zjada moja pastę ... link






•  • opaska do włosów link  kombinuje ostatnio z włosami, bo ilez można chodzić w tych samych najłatwiejszych fryzurach? No ile.










Mi się podoba, i się doczekać nie mogę.

A wy znaleźliscie i daliscie się pokusić na cos?
L.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...