środa, 14 stycznia 2015

Klub czytelnika. Co warto przeczytać w styczniu.

huho!

Przy okazji wolnego mam czas na nadrobienie zaległości w czytaniu.
mam kilka pozycji do podzielenia się z Wami, które powinny się spodobać.


Pierwsze dwie książki, pobudzające wyobraźnię, kreatywność i wytrwałość - mam taką nadzieję :)


"Warto podążać z marzeniami" Marek Kamiński

Marka Kamińskiego nikomu mam nadzieję, przedstawiać nie trzeba .
Książka napisana w stylu biograficzno-pamietnikowym? O ile coś takiego istnieje ;) w każdym razie mamy tutaj mały wstęp na temat co, gdzie kiedy się wydarzyło z bardziej ważnych spraw w życiu Marka, poprzeplatane dziennikiem z danego okresu życia- a dokładniej ujmując wyprawy.
Książka pokazuje, że żadne marzenia nie są głupie. Nawet jak wszyscy dookoła tak twierdzą, i tylko wytrwałość w wizji swojego marzenia doniesie nas powoli do zrealizowania.
Nic nie przychodzi szybko i łatwo  resztę przeczytacie już w książce.
Polecam każdemu, zwłaszcza jak stanął w punkcie zwątpienia.


"Australia" Martyna Wojciechowska

Fanem w/w pani chyba nie jestem, z resztą za mało książek jej przeczytałam (w sumie, to jedyna), ale polecić ta książkę mogę z czystym sumieniem. W środku znajdziecie ciekawe opowiadanie o lekko starszej już pani, która po rozwodzie, z dorosłymi już prawie dziećmi, nagle zmienia świat wokół siebie, a raczej postrzeganie.
Najpierw zaczyna skakać z spadochronem a potem latać 
Widzieliscie te ludzkie latające wiewiory?


Szybkie opowiadanie - perfekcyjne na czas w wannie
No i oczywiscie jest tez duzo na temat samej Australii ;D


No i na rozluźnienie, szybko, łatwo, polecam :


"Pokolenie IKEA"

Obydwie książki pokolenie i pokolenie kobiety, czyta się szybko, łatwo. Trochę śmiechu itd pochłonąć zapomnieć - chyba z tej serii ;) nimniejjednak dobre!
Za to nie polecam polubienia fanpage na FB - nudne, naciagane ...


No i na koniec:


"Głaskologia" Miłosz Brzeziński

Poradnik, ale nie jak poradnik. Zbiór "porad" w zabawnych przykładach jak ułatwić sobie codzienne zachowania. i co najlepsze czytając faktycznie śmieje się, że mała różnica w zachowaniu a jednak inne odzwierciedlenie końcowej sytuacji. I jak czasem głupio się zachowuje mimo że jednak mam dobre intencje, inni nie muszą o nich wiedzieć, a odbiora tylko zachowanie. Trudno mi wytłumaczyć, przeczytajcie!
Tak więc, coś z książki na pewno zostaje w pamięci i podświadomości i mam nadzieję pomaga w życiu codziennym?




Czytaliscie? Nie? To polecam!

Xxx
L

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...