poniedziałek, 3 czerwca 2013

Inspirujący poniedziałek

Hej!

Żeby nie było, że poniedziałki zawsze kojarzą nam się z powrotem do pracy, szkoły, uczelni czy innych mniej przyjemnych obowiązków życia codziennego, znalazłam trochę świetnych pomysłów do wykonania w domu. Może jeszcze żadna z Was nie wygrzebała ich, więc ułatwię trochę start w ten poniedziałek ;)

Moja fascynacja wykorzystywania palet wciąż trwa, mam już mały folder na kompie, co mogę z nich zrobić ;)
Jedyne co mnie trzyma przed wykonaniem prób współpracy z paletami jest miejsce! Trudno rozłożyć na łopatki paletę, później ją poprzycinać, wygładzić, zbić w mieszkaniu jednopokojowym, w którym nawet nie mam miejsca na ćwiczenia ;-( trudno znaleźć jeden metr kwadratowy czystej przestrzeni eh
Niemniej jednak, wciąż pomysły magazynuje, z planem zmiany mieszkania, na coś większego z garażem na moje pomysły albo chociaż oddzielnym pokojem ;)

Tutaj świetna propozycja na małe kino w domu:

http://grosgrainfabulous.blogspot.co.uk
Mi szczerze mówiąc wystarczyły by tylko dwa poziomy, ale no tak na razie można zapomnieć ;)



Kolejny pomysł, może nie z palet, ale starych skrzynek drewnianych:

https://www.facebook.com/CzescCafe


Wykorzystany w jednej z warszawskich cafe na pl. Grzybowskim. Byliście? Jak nie to zajrzyjcie, super jedzenie, wyszukane napitki oraz miła atmosfera - i to w centrum miasta :) KLIK


Pastelowo, ale nie koniecznie, zależy przecież od nas, a pomysł jak zwykle dobry!
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjrpm7u-3lkbs-FDXEcCP3bAhoZutZEmLihJWE6wSZdSJOH_d_tcuHLO8bWqv13SmyfYgMAtfzqt5x90olziC-LrQzy5HkEOyLyUN8MNkE6OcTp025c5qJq-QGM6FxSUfyC5eeheRcxeB4/s1600/titatoni_1k.jpg
I znów na ścianę, trochę pomalować na jaśniejsze kolory, poprzecierać i dla mnie gotowe ;)


Prosty pomysł, ale, ale! Mi się podoba, a Wam? Zwłaszcza do łazienki bez okna, "obraz" niczym okno rzutem oka na morze ;)



A na koniec pomysł na "tablicę" zdjęć? Hm nie wiem jak nazwać to, w każdym razie wygląda tak:

http://mariaemb.blogspot.jp


Szukam pomysłów jak zaprezentować zdjęcia w domu, prócz w ramkach, czy kolaże w antyramach, macie jakieś pomysły? Ten całkiem, całkiem, chociaż gdzie ja wsadzę kawał drewna w tym gniazdku ;D
Myślałam jeszcze nad, wbiciem gwoździ w ścianę, poprowadzenia sznurków pomiędzy nimi, i powieszenie zdjęć przyczepionych na spinaczach do prania? Jak sądzicie dobrze by wyglądało?



A Wy lubicie coś kombinować w domu samodzielnie, zamiast kupić gotowce?
Czy preferujecie nowe, świeże jeszcze z metką:)









2 komentarze:

  1. Super pomysły:) Kochan wpadłam się pożegnać:) Całuski i do poklikania:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają tak wykorzystane palety, ale chyba nie miałabym tyle odwagi, aby to zrobić we własnym domu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...