wtorek, 4 czerwca 2013

Kolorowe lato III BarryM


Hej!

Kolejna propozycja na wakacyjny kolor paznokci. Dla niektórych strasznie krzykliwa propozycja pokazana na dłoniach, dla innych świetna baza na ciekawe wzorki na wierzch ;) Za kilka dni pokażę i tą kombinację.

dzisiaj za to prezentuję lakier do paznokci BarryM.




Nie wiem gdzie kupiłam, ale urzekł mnie swoim szalonym kolorem (i tutaj mały problem miałam z pokazaniem dokładnego odcienia koloru.. nie mogłam złapać, ani aparatem, ani później kombinując z ciepłem barw, ale uwierzcie jest ciekawy:). Łatwo się rozprowadza, utrzymuje ok 3 dni, dwie warstwy wystarczają do pokrycia równomiernie płytki paznokcia, i nie gęstnieje wraz z użyciem. czego chcieć więcej ;)

Prawdziwy wakacyjny, żywy kolor, sądzę, że super nadający się na akcje Maliny
Kolorowe lato na paznokciach ;)


A Wam jak się podoba?


2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...