niedziela, 2 czerwca 2013

Pierwsza leniwa niedziela w czerwcu



Maj za nami, czerwiec się zaczął.
Dzień dziecka przywitałam  grillowaniem u znajomej w ogródku. Pięknie pachnąca zieleń dookoła, cisza wsi, gwiaździste niebo, kuszący zapach mięsiwa i coś z procentami w ręku - czego chcieć więcej? Czasem dobrze jest cieszyć się błahostkami ;-)

A dziś LENIWA nad potęgę niedziela, chyba nic się nie chce ;D

Oj przepraszam chce się spać, albo co niektórym czasem coś napsocić ;)





A jak minął Wasz weekend?

3 komentarze:

  1. Ja wczoraj skończyłam poprawki w mojej pracy licencjackiej :)
    Dziś zaczynam się uczyć do egzaminu...a i jakiś film pewnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna kicia :)
    Ja wyszłam z pieskiem na spacer, a tak to leżę i się lenię :) Czytam, przeglądam, nadrabiam zaległości w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna cicia! Rude koty są wyjątkowe... :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...