środa, 3 października 2012

końcowki i początki miłego

Nie będę się rozpisywać co i jak, chociaż tak chciałam, jakoś notka mi zgineła nie wiem co kliknełam. Napiszę więc tylko co polecam ;) 

Polecane: 
  • kosmetyki do cery naczynkowej LIRENE (krem & tonik)
  • Odżywka do włosów JOHN FRIEDA (szampony również :)
  • Maseczka do twarzy AVON z ryżu i sake
  • Scrub do ciała AVON mandarynkowy
  • Palmolive Thermal SPA świeży zapach, nie podrażniający, z drobinkami 
Nie zachwyciły jakoś mnie :

  • Scrub AVONU truskawkowy - ale do torby po siłowni czy basenie jak najbardziej
  • krem anty ceullitowy Avonu - rolował się, dziwnie wchłaniał
  • Balsam do ciała AA - nie wchłaniał się całkowicie, uczucie powłoki, wykończenie balsamu do końca nie możliwe przez opakowanie ;< zapach ładny i fajne uczucie "zimna" ale to za mało




A oto moje nowe skarby, dlatego tyle ich bo dużo się skończyło ;-)



Któraś z Was może używała czegoś co ja miałam albo właśnie zakupiłam? Jakie macie wrażenia? Gdzie jakieś błędy popełniam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...