środa, 3 października 2012

A jesień już za oknem

Niestety coraz zimniej, szaro w UK było chyba zawsze, i sezon deszczowy się zaczyna, nie jest to motywujące do niczego, ale na szczęście ostatni tydzień spędziłam aktywnie na siłowni, biegając, walcząc sama z sobą na orbitreku, i pływając. Chociaż szczerze nie rozumiem ludzi którzy przychodzą na mały basen, ledwo może 20m żeby usiąść na brzegu i sobie nóżkami pomachać, czułam się jakbym na jakiś koloniach była, bo wiadomo że mi pływać było trudno jak cała linia brzegowa "zasiedziała".

A teraz na domiar dobrego, jeszcze ciocia ameryka mnie odwiedza, więc trzymajcie kciuki żebym się nie zaszyła pod kocykiem, z jakąś książką :-)

Kilogramowo stoję tak samo, jak stałam, za to jak się mierzyłam ostatni raz cm lecą w tali zwłaszcza, brzuch twardo się broni eh ale mam nadzieję że i na niego przyjdzie czas, no w końcu musi! Za to cieszy oko że już fałdek i oponek nie mam po bokach czy z tyłu ;D więc jakaś mobilizacja jest, jak się widzi efekty:)

Z przyrzeczeń wrześniowych jednego nie spełniłam ... nie przejechałam 200km na rowerze, no normalnie się nie dało, za zimno:( za deszczowo, chyba przeniosę ten wyczyn na stacjonarny na siłowni może hmm

Szafę uprzątnęłam:D staram się trzymać porządek, kolejna walka z moim alter ego.

A co w październiku? hm dobre pytanie, pewnie coraz więcej już będzie czasu w domu, więc już nawet wcześniej zaczęłam różne prace na drutach, jakiś szaliczek do nowego płaszczyka, patrząc na różne prace w necie zastanawiam się czy i szydełkiem się nie pobawić, trochę przybyło książek do poczytania w jakiejś wolnej chwili ( właśnie ktoś może próbował na siłowni czytać w czasie nie wiem jazdy na rowerze czy orbi?!).
Czekam niecierpliwie na moją paczkę z PL z drewienkami do pokolorowania decoupage ;) oraz oczywiście trzymanie się dalej ćwiczeń, mam nadzieję że wejdą mi głęboko w krew i pogoda za oknem nie będzie mnie zmuszała do siedzenia w domu... oj chyba depresyjny jesienny człowiek jestem.

A i jakieś wakacje!


A wy jakie macie sposoby na jesienną chandrę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...