piątek, 21 czerwca 2013

MUA lakier do paznokci w kolorowym lecie


Witam,

to chyba już ostatnia odsłona kolorowego lata na paznokciach w akcji Maliny.

Macie już dość oglądania lakierów czy może za jakiś czas wrócimy do tego?;)

Dzisiaj pokazuje mój nowy nabytek, lakier firmy MUA


ładny kolor, chociaż kupując przez internet miałam wrażenie, że ma troszkę inny odcień, bo taki podobny już mam ;) niestety nie wiem jaka nazwa koloru, bo oznaczona jest tylko tajemniczą cyfra 5.

Ni mniej jednak sam kolor ładnie prezentuje się na paznokciach, gorzej z lakierem, bo aby otrzymać nie prześwitującą powłokę paznokcia, potrzebujemy min 3 warstwy (lakier jest dość rzadki).

Po za tym jak widać na zdjęciach również, nie wyrównuje ładnie płytki paznokcia - u mnie dość istotny fakt, bo mam z rowkami, pagórkami eh

No i gdzieniegdzie znów delikatne bąbelki ... dziwne ostatnio mam do tego szczęście, co lakier nałożę to zapowietrza się.



Za to żeby jeszcze wakacyjnej było przyozdobiłam kwiatkami ;D

A Wy co macie na ostatni paznokciowe? Jaki kolor podobał się najbardziej?


3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...