sobota, 22 czerwca 2013

m&m pyszna przygoda ... z świeczkami?!



Witam,

Jak to ja, buszując, gdzieś w czasoprzestrzeni szukając okazji natrafiłam na ciekawy okaz m&m. 
M&M i bynajmniej nie cukiereczki czy orzeszki, ale pachnące  jak one ;) 
świeczki zapachowe m&m miał ktoś kiedyś do czynienia z nimi? Nie wiem czy są dostępne w Polsce, ale możecie je na pewno znaleźć na ebay, czy amazonie (albo poprosić mnie ;-).

Kupiłam z ciekawości na spróbowanie, czy faktycznie pachną po zapaleniu. I muszę Wam powiedzieć, że PACHĄ. Miła jest to niespodzianka po wszystkich świeczkach niby zapachowych, ale tylko w słoiczku.

Jak przypadną nam do gustu miniaturki, możemy zakupić  większą świeczkę w dużym słoiku z pokrywką! Wygląda zachęcająco, zwłaszcza, że już wiem, że zapachy mi się podobają, a świeczki same w sobie dość długo się wypalają.
Cena ok 5-10 zł małe opakowanie


Nuty zapachowe wg kolorów:
  • czerwony jabłko i cynamon
  • brązowy czekolada
  • niebieski jagoda
po za tym są jeszcze:
  • biały waniliowy
  • żółty cytrynowy
  • pomarańczowy zakręcone cytrusy?
  • zielony melonowy




Mieliście okazję spróbować świeczek m&m? Też sądzicie, że apetycznie pachną?

8 komentarzy:

  1. nawet nie wiedzialam ze m&m maja swoje swieczki :D zaczyna to byc smieszne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW !!! Cos nowego i fenomelanego :D! naprawde az ciekawe jak to pachnie :D!!!
    www.zastrzyk-endorfin.blogspot.com :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę nie rozumiem co mają wspólnego m&m'sy ze świeczkami, ale jak ładnie pachną to najważniejsze ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiem co, ale produkowane w USA więc wszystkiego można się spodziewać, widziałam gdzieś i produkowane przez firmę co żelki robi xD

      Usuń
  4. Pierwsze widzę te świeczki. Jak długo się palą ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już co jakiś czas zapalam na pare godzin i na pewno paliły się z 6-7h a wciąż mam z połowę słoiczka:)

      Usuń
  5. Dzięki za informację. Dziś pierwszy raz widziałam je u mnie w sklepie i skuszę się na jagodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow ! chciałabym takie ! napisz do mnie prosze na emaila : kamillapsk16@op.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...