piątek, 1 marca 2013

Palety

Każda z nas wie jak paleta wygląda, no i najczęściej do czego służy ;)
Ale czy któraś z Was miała takie pomysły jak pokazane obok czy jeszcze więcej na stronie? Muszę przyznać , że całkiem ciekawe niektóre pomysły, albo ja mam jakieś zboczenie w kierunku owych palet ;-)
Kiedyś jakieś łóżko widziałam na palecie zrobione, potem stoły, teraz półki, krzesełka ;P wyjdzie, że całe mieszkanie można wybudować.

Jak uważacie, zrobiłybyście np do swojego mieszkania taką półeczkę na książki, czy taboreciki?

6 komentarzy:

  1. Jakbym umiala to bym I zrobila ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować, i zaczniemy umieć ;) taką mam nadzieję ;D

      Usuń
  2. świetna ta komódka z palet!
    że też nie wpadłam na ten pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom wymyślna, aż załuje że nie mam miejsc gdzie mogłabym pobawić się w takie "tworzenie"

      Usuń
  3. Półeczka jest super, mała co prawda na moją biblioteczkę ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie tak się zachwyciłam, że nie zwróciłam uwagi że jak ktośma większy zbiór to faktycznie troszkę mała, no ale można powiększyć ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...