sobota, 19 lipca 2014

Rowerowo

Hej dziewczyny! może i chłopaki :)

Dawno mnie nie było, ale ale... nie ma tego co się nie da nadrobić :)

Dzisiaj piękna letnia sobota, nawet w Anglii lato zawitało tego roku, aż jestem  w szoku. Lato jakiego nie powstydziła by się Polska w sezonie. Ciepło, parno, słońce równo daje :) Ja jestem z tego powodu bardzo zadowolona, wręcz energią tryskam i pomysłami, Anglicy trochę mniej pozytywni bo dla nich "za gorąco", cóż ;)

Jakie macie plany na ten weekend? Jakieś spacery, wypady nad wodę może jazda na rowerze?

Ja w ten weekend prócz, ze jutro muszę się zmusić i iść na ostatnią niedzielną prace, to również zabieram się za przygotowanie roweru do wakacji, a mianowicie do wyjazdu na 3 tygodnie do Portugalii. Ja wraz z koleżanką będziemy pedałować, od północy kraju na południe :) brzmi wyśmienicie dla nas a dla Was? zapraszam wszystkie pedałujące i te co się przymierzają do dołączenia do nas! możecie nas podglądać na FB będziemy dodawać ciekawe zdjęcia z podróży, ciekawostki, historyjki, jak również planować więcej wyjazdów, krótkich i dalekich :) im nas więcej będzie tym przyjemniej! zwłaszcza na dalsze wyprawy

Lubicie ten sport? aktywny tryb spędzania wakacji czy bardziej na plaży leżakując z drinkiem?

Jeździcie do pracy na rowerze? Może wypadało by zrobić chociaż jakąś akcję miesiąca bez samochodu, komunikacji i tylko na rowerze?:) co o tym myślicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...