środa, 10 lipca 2013

Czerwcowe zakupy - gorączka zakupowa ;D

Witam,

nie wiem co się stało, ale w czerwcu uległam dość dużej pokusie najróżniejszych promocji.
Zaczynając od kosmetycznych jak w THE BODY SHOPIE co już miałyście okazję zobaczyć KLIK , jak i nowe zdobycze z THB, znalazły się również ubrania i buty. Też tak macie czasem?


1. Zegarek z ebay - świetny, wygodny, solidny i co najważniejsze NISKA cena ! chyba dokupię jeszczę turkusowy ;>


2. Płyty - używane, ale w nienaruszonym stanie, za jakieś grosze 3 w cenie 5 funtów etc


3. Bluzka  H&M 3funty (kociak lepszy niż rasowa modelka ;P)


4. Kolejna bluzka też H&M - bardzo wygodna i przewiewna taka sama cena, trudno było nie skorzystać


5. I jeszcze jedna bluzka z logiem super zespołu AC/DC też za gorsze, ale niestety jeśli znajdziecie ją w swoim sklepie nie kupujcie ! po niespełna kilku godzinach noszenia straciła swój pigment czy coś i z szarej zrobiła się pół przezroczysta miejscami, sądze że po praniu będzie w ogóle przezroczysta


6. Top H&M 5 funtów - ala dziergana, nie prześwituje, za to w upalne dni ładnie przewiewa! Polecam;)


7. Bluza już się pewnie domyślacie skąd H&M - poszłam po czarną ale nie było ;) generalnie polecam te bluzy, są chyba nie do zdarcia, mam jedną od 3 lat i wciąż wygląda jak prawie nie używana, a chodzę w niej w kółko, mam nadzieję, że po tych latach nic się nie zmieniło i ta również będzie mi służyć wieki ;)



8. Buty - bo jak sie psują to hurtowo i są nowe z Deichmann, kolor jak nie mój, najwidoczniej się starzeję ;)

9. Adidasy NEO - lekkie, wygodne, polecane do jogi i podobnych ćwiczeń, szkoda tylko, że taki kolor, ale wygoda zwyciężyła nad marudzeniem :)


10. Suchy szampon batiste MRAU pokochałam go
11. Tonik do twarzy Good things - jeszcze nie używalam staram się wykończyć poprzednika
12. Lakier Maybelline Koralowy kolor - na paznokciach bardziej wygląda jak pomarańczowy
13. Cienie do powiem w musie - owocu granatu - kolejna moja miłość wydaje się ciemny ale na powiece idealnie do pracy


14. Szczotka do pillingu twarzy i  15. ciała - miłosci  moje


16. Balsam do ciała THE BODY SHOP grejfutowy 


17. Krem do stópek THE BODY SHOP


18. Szampon z THB ale bez SLS - pierwszy jaki znalazlam w UK


19,20,21,22 - lakiery do paznokci promocja w sklepie internetowym cena w sklepie ok 6-7 funtów promocja 0.99 nie skusiłybyście się?:>

23. Błyszczyk do ust ehhh

Tyle ;D kto dobrnął do końca? Mam nadzieję, że to tyle, w Lipcu nic już nie kupuję, z resztą mam nadzieję..


A jak Wasze szaleństwa? Podobnie wyglądają?

2 komentarze:

  1. Te plyty za 5 funtow sa the best :D
    I creed (moje mlode lata!) i Joy Division!!!!! I MACHINE HEAD!!!! :D piekna sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiej marki jest ten zegarek? Wyglada calkiem fajnie. U jakiego sprzedawcy kupowalas?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...