piątek, 14 czerwca 2013

Kolorowe lato na paznokciach VII Maybelline & Avon Biedronka

Hej Dziewczyny:)

Dzisiaj na szybko pokażę kropeczki na paznokciach niczym biedronka ;-)


Niestety zmiana w pracy na środek dnia (10:30-19:00) i brak możliwości posiadania kolorowych paznokci w pracy lekko ograniczają moją zabawę z kolorami, ale cóż weekend nadszedł, czas będzie nadrobić ;)
Mam nadzieję! chociaż niestety miałam i mały wypadek w pracy z paznokciem i nie są już takie ładne długie ;(



W każdym razie użyte lakiery to czerwony maybelline KLIK i śliwkowy Avonu :)
Teraz kusi mnie żeby zrobić sobie kiedyś muchomory ... czerwone w białe kropeczki ;)

Podoba Wam się?

4 komentarze:

  1. Przesłodkie!
    Gdybym to ja miała takie pazurki jak Ty... (rozmarzyłam się). Niestety. Nawet chcąc to odtworzyć musiałabym mieć dłuższe i ZDROWSZE pazurki :)
    Ale u Ciebie efekt przeuroczy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, dziękować ;) niestety już dużo krótsze, bo przyciełam jednego paznokcia w pracy :D

      Usuń
    2. I tak pewnie sporo dluzsze niz moje :P

      Usuń
  2. Fantastyczna Biedronka!!! :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...