wtorek, 28 maja 2013

Kolorowe lato na paznokciach - REVLON 780 ritzy



Widzisz lato za oknem? Jak nie dziś, to przynajmniej słyszałaś o kolejnej Akcji Maliny pt" kolorowe lato" zmienne jesteśmy kobiety ;-)  Zapraszam wszystkie kobitki chętne do zabawy.

Podzielmy się miedzy sobą znalezionymi kolorowymi skarbami na letnie wieczory, wakacyjne szaleństwa i romantyczne spotkania ;) nie pozwólcie przegapić mi jakiegoś cudeńka.



Ja dzisiaj, mam Wam do zaprezentowania, może nie iście dosłownie kolorowy, ale błyszczący, mieniący się wspaniale w słońcu i nie tylko nowy lakier do paznokci firmy:

  REVLON 780 RITZY


Opakowanie: jest poręczne, 14,8 ml, z wygodnym pędzelkiem - chyba z tych standardowych, tzn nie jest jakoś specjalnie szeroki, ale mimo to wygodnie się aplikuje lakier na paznokcia.

Sam lakier naniosłam na pomalowaną już wcześniej płytkę paznokcia, ciemnym kolorem. Jedna warstwa wystarczyła aby otrzymać taki efekt jak widać na zdjęciach (całkiem bogato nanosi się brokat bez żadnych trudności). Bez żadnej powłoki bezbarwnej etc sam lakier trzyma się całkiem nieźle, jak na moje codzienne warunki, bo już 5 dzień i nawet nie widzę śladów "starć".


* Jakbyśmy chcieli mieć jeszcze większy połysk, proponuję, położyć jeszcze na wierzch bezbarwny lakier - ładnie wygładza i dodatkowo nabłyszcza. sprawdzone \/

Cena: £6.49 (ok 35zł)

Punkty: 5+/6 (przez cenę trochę niższe notowanie ;)


A Wy używałyście jakiś lakierów REVLON? Lubicie brokatowe/błyszczące lakiery?

Jeszcze raz przypominam gdzie możecie znaleźć letnią zabawę z kolorami -> link z prawej strony ;)


7 komentarzy:

  1. Oj pięknie wygląda :) Ale Revlon mnie zawiódł swoim masełkiem do ust i jakoś straciłam do nich zaufanie :P A lakieru nigdy z Revlon nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nic prócz lakierów chyba od nich nie mam. Więc teraz aż lekki strach wypróbować po Twoim komentarzu ;P

      Usuń
  2. skąd takie ładne kwiatki masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie za bardzo przepadam za brokatami, ale u ciebie on ślicznie wygląda :) Też wybrałam Revlon jako pierwszy lakier w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom widziałam, śliczny kolor ':)

      sama nie przepadałam za brokatami kiedyś, a teraz jakiś zawrót głowy mam ;)

      Usuń
  4. A czy nie chciałabyś się za niego wymienić? :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...